2 dagar agilityträning 

Vi har haft en rätt så opepp period denna vår-sommar. I maj tog vi bort min älskade Farbror Boston, 12 år gammal. Oj vad hårt det tog. I samma veva behövde Bostonkillen operera bort flera skakade hörntänder, något som tog hårt på ekonomin och det krävdes även en del tid för läkning. Han har haft (alltid?) problem med uppstötningar och under sövning när man tog bort tänderna hade han läckt upp maginnehåll och efter undersökning kom man fram till att han behövde behandling för detta. Det visar sig genom ovilja att äta och att kräkas upp vatten. Så efter behandling med Andapsin så är han nu återställd. 

Efter det gick min mormor bort och begravning stundade…Så jag drar ett stort streck över maj-juni-juli denna sommar.

Men nu! Nu känner jag att humöret har vänt och jag känner mig fylld med energi och det första jag gjorde var att träna med hundarna ❤️ Vi körde både igår och idag. Fokus Slalomingångar och att vara kvar i slalom trots stark störning (ex leksaker som kastas innan man hunnit färdigt slalom osv).

Inte jätteavancerat men skönt att vara igång igen 😍

Det här inlägget postades i Agility, Bara jag, Bostonkillen, Frallan, Herr Boston. Bokmärk permalänken.

Kommentera

