Min prins 

   
   
Det är svårt att beskriva denna unga kille med ord. Snart 2 år gammal och full i bus. Här är några av perserodågans dagliga hyss:

  • Kasta sig ner i handfatet när han hör att man vrider på kranen.
  • Fiska med tassen i dricksglas.
  • Apporterar, främst mjuka barnleksaker såsom leksaksmat, små gosedjur.
  • Hoppar upp i famnen på vem som helst, beredd eller inte.
  • Skulle om han fick, sitta på en axel och bli runtburen hela dagen. 
  • Älskar pälsvård och kommer springande när han hör mig ta fram borsten.
  • Sitter alltid mitt i barnens lek.
  • Möter hussen i dörren när han kommer hem från jobbet.

När han på kvällen kastar sig upp i soffan och landar på rygg i knät och ligger och väntar på att bli klappad/busad med så blir man totalt nerkärad. Leker försiktigt med lillasyster, följer med och nattar storasyster, busar med hundarna, kramas med hussen.

Min lilla prins ❤️

Det här inlägget postades i Bara jag, Barnen, Katten, Katterna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

