Bloggtid

Man kan ju tycka att jag har massor att blogga om nu när Bostonkillen flyttat in och vi tränar agility och visst har jag det, men det är så mycket som händer att jag inte vet i vilken ände jag ska börja blogga 😝
Vi tränar något litet varje dag, alltifrån kontakt, följsamhet, cirkelövning, slalom, hindersug osv. I september är det debut är det tänkt  och vi har massor att jobba ihop oss med, men jag känner ingen press. Bostonkillen är en fantastiskt familjehund som vill träna och bli aktiverad, det ligger ingen prestige i att tävla med honom, utan bara för att det är så himla kul ❤️

Det här inlägget postades i Agility, Bostonkillen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

