Saknar Räsern

Vi har gjort så mycket tillsammans, jag och Räsern. Saknar äventyren, saknar inte vardagsproblematiken med att hon inte trivdes med mig. 

Ett roligt minne ❤️ – ett av våra lopp. 
Hon har blivit gammal även i sin nya familj. Kroppen håller inte och jag har fått rapporter om hälta, rehab och veterinärbesök 💔 

Det här inlägget postades i Agility, Räsern. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Saknar Räsern

  1. joshameegibbs skriver:

    Blir lite tårögd och får en klump i halsen faktiskt när jag kollar på klippet, både för att ni är så häftiga och för att jag saknar henne. Förstår att det måste vara jobbigt.
    Massor med kramar till dig ❤

  2. Cili skriver:

    Åh vännen… Blir nostalgisk och saknar tiden vi allihopa hade tillsammans. Tråkigt att hon inte är fräsch och behöver rehaba. :(❤

    • Cili skriver:

      Så kan tänka mig hur det är för dig. Men framtiden för med sig nya utmaningar och nya minnen. Vill ses snart!! Kramar i mängder

      • annicanorrman skriver:

        Ja fy vad länge sen det var ❤️ Samma nummer på telen som förut?

  3. Cili skriver:

    Yes, same med 08 på slutet!

Kommentera

