Utedag

Storasyster har tjatat om att grilla ute hos farmor och farfar, så idag grillade vi in våren tillsammans 









Första gången lillasyster grillat (dvs sitta med ute, äta välling och ta in alla intryck runt elden) och hon tyckte det var jättespännande och utmattande. Frallan och farbror Boston höll sig nära korvgubben aka farfar och drog väl i sig ett halvt paket Sorunda-korv…

Riktiga vårkänslor har jag idag ❤️

Det här inlägget postades i Barnen, Frallan, Herr Boston, Nära och kära. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Utedag

  1. joshameegibbs skriver:

    Ååh underbart! Jag får starka vårkänslor bara av att läsa och titta på bilderna! Vad sägs som att starta hundträningen måndag nästa vecka, alltså 9/3? Hemma hos mig så får vi se om några av mina gamla kurskamrater kommer också så tar vi BK veckan därpå? 😀

    Te någon dag nu i veckan? Vi ska på föräldragrupp på torsdag, tror jag, de andra dagarna är du väldigt välkommen! 🙂

Kommentera

