Åter till vardagen

Eftersom jag är sjukskriven har pappan varit föräldraledig och kunnat hjälpa till massor. Jag vet inte om det är hela resan i sig, mediciner eller bara att kroppen inte har återhämtat sig, men jag har haft svårt att klara vardagen. Jag glömmer även bort att kroppen vill återhämta sig efter kejsarsnittet.

Känner mig konstant salongsberusad och hjärnslö. Känns som att folk tittar konstigt på mig när jag ex är i affären. Jag hoppas verkligen denna känsla lättar upp snart! 😞

Men det positiva är att jag klarar av mer och mer och idag var vi först på Bvc med lillasyster (som vuxit på bra), sedan till affären för att inhandla fredagsgodis som utlovat till storasyster och ändå orkade jag promenera själv och hämta storasyster på dagis.

Det här inlägget postades i Barnen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

